utorak, 1. ožujka 2016.

Marko Stojanović ili MC Stojan

Marko Stojanović ili MC Stojan je slavni reper koji je postao slavan nakon što je snimio pesmu „Bičuj me Stojane“. Posle toga je objavio još nekoliko pesama od kojih skoro sve imaju seksualnu tematiku, ali na šaljiv način. Reper je popularan među mlađom publikom.
mc stojan
Marko Stojanović je rođen 15. februara 1983. godine u mestu Lučani kod Čačka. Srednu školu je isto završio u Lučanima. Tamo je živeo sve dok nije završio srednju školu. Posle toga je krenuo da studira Ekonomski fakultet u Beogradu. Već je kao dete znao da je muzika njegova ljubav, pa je tako krenuo sa repanjem.
Postao je slavan se pesmom „Bičuj me Stojane“, a nakon toga je usledila uspešna saradnja sa pevačicom Tinom Ivanović. U pesmama se osim seksa često spominje i jelo, a MC pokušava sve da prikaže na smešan način.
Reper MC Stojan je objavio nekoliko pesama. Odkada je postao slavan MC nije stao jer pokušava da postane jedan od najboljih repera na području Srbije, ali i šire. Marko Stojanović je svojim pesmama najviše razveselio one najmlađe, ali isto tako i malo starije.
MC Stojan je snimio nekoliko pesama, a to su: „Volim te“, „Brzo brzo“, „Bičuj me“, „Ne znam gde sam“, „Brzo“, „U srce pucaj mi“, „Kuku lele“…

Nema komentara:

Objavi komentar